[OT] Zinkovy sprej (a opravy karoserie)

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Říjen 16 16:32:44 CEST 2008

2008/10/16 Pavel_t <pavel_t@centrum.cz>:
> Zinkovy sprej neznam ale pouzivaji se barvy obsahujici zinek
> (zinkochromatove?). Nejakou takovou barvou byl ve vyrobe nastrikany i
> Favorit (predpokladam, ze mate Favorita nebot jste se o nem pred casem
> zminil) a mam dojem, ze i S120 od urciteho roku vyroby, neni to to same
> co zinkovani karoserii tak jak se je maji auta se zinkovanou karoserii
> (ne s karoserii z pozinkovaneho plechu, to je trochu rozdil) ale lepsi
> nez obyc barva.

Favorita už nemám. Vyměnil jsem starej střep za trochu novější starej
střep Seat Ibiza ;)

Favorit začal t.č. dost reznout a plánoval jsem, že ho nechám někde
vyvařit, do toho se naskytla šance koupit tu Ibizu, no tak jsem ho
prodal.

> Pokud blatnik budete menit za novy tak sehnat zinkovou zakladovku...

Ne, to asi nebudu, to by bylo za víc peněz než bych do toho byl
ochotnej dát. Navíc je v něm schovaná vysouvací anténa (to je přežitek
ze starší Ibizy, po prvním faceliftu ji výrobce přestěhoval na
střechu).

Pavel Kadečka.