[OT] Zinkovy sprej (a opravy karoserie)

Pavel Rotter PavelRotter@newte.cz
Čtvrtek Říjen 16 09:37:19 CEST 2008

Dobrý den,

Zinkový sprej na rez NE, zinek obsažený ve spreji se naváže pouze na kovově
čistý povrch... Moje zkušenost - opískovat, velké ďulíky vycínovat, pak
zinkový sprej, po 48 hodinách povrch lehce přebrousit (povrch je po nástřiku
matně šedý - po obroušení lesklý) a potom již základ s plničem přebrousit a
lakovat....

Přeji Vám pěkný den!

S pozdravem

Pavel Rotter