[OT] Prechod DVB-T jak to tedy je?

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Čtvrtek Říjen 16 08:34:56 CEST 2008

Především tady je poměrně zúžený pohled na ČR. Mimo ČR je HD daleko
rozšířenější, zejména pak v USA a Japonsku. Bohužel u nás je technologický
zpoždění vždycky několik let (myšleno hlavně u "filmového průmyslu").
A jen tak pro ilustraci, jak dlouho vám bude trvat stáhnout 4 nebo 8GB HD
film z internetu? I to je dneska možnost, jak se k nim dostat a věřím, že
brzy naprosto legální cestou.