Miniaturni toroidy do DSP, kde koupit?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Středa Říjen 15 23:38:16 CEST 2008

:-)
Pokud vite o nejakem spinanem napajeci, ktery snese nasazeni 7/24 po dobu cca 20 let, bude mit stejnou odolnost proti bordelu v siti jako toroid tak sem s nim.
Problematice jak  napajet zarizeni s  odberem radove 100mA 5V urcena pro dlouhodoby trvaly provoz jsem venoval nejeden vecer a i kdyz jsem puvodne preferoval spinane reseni a to bud primo z 230 nebo trafo + step-down na sekundaru, vratili jsme se po provedeni chybove analyzy pokorne k trafu + linearnimu stabilizatoru, s prihlednutim k celkove ucinnosti bychom chteli pouzit toroidy.