[OT] Prechod DVB-T jak to tedy je?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Říjen 15 22:33:00 CEST 2008

2008/10/15 Petr Tošovský <PetrTosHW@ptmodel.cz>:
> Nekdy si rikam, ze uz tu par lidi neda dopustit na "stare dobre casy".
> Slova - mozna jednou HD - jsou celkem zavadejici, kdyz uz se distribuuji
> HD filmy na BlueRay, HD LCD TV ma kde kdo atd. Libiva rozmazanost obrazu
> na CRT a PAL se zamenujete s jeho kvalitou.

Moje úvaha "možná jednou" se vztahovala na TV vysílání. Že máte
aparaturu, na který můžete přehrát film v HD rozlišení je fajn, ale to
jste odkázanej jen na svoji sbírku filmů (případně na sbírky kamarádů
nebo videopůjčovny, ale zdaleka ne každá bude mít HD filmy a asi ne
tolik jako na klasických DVD).

Jenže HD televize je vám na dvě věci, když nejste zrovna v místě, kde
je taky HD televizní vysílání. Když vidim, jakým tempem se rozbíhá
DVB-T, tak je mi jasný, že nástup HD vysílání nebude o moc rychlejší,
pokud vůbec bude nějakej.

(Jo, ještě je tady ten satelit, ale tam je zatim HD programů jako šafránu.)

Pavel Kadečka.