[OT] Prechod DVB-T jak to tedy je?

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Středa Říjen 15 20:29:47 CEST 2008

Nekdy si rikam, ze uz tu par lidi neda dopustit na "stare dobre casy".
Slova - mozna jednou HD - jsou celkem zavadejici, kdyz uz se distribuuji
HD filmy na BlueRay, HD LCD TV ma kde kdo atd. Libiva rozmazanost obrazu
na CRT a PAL se zamenujete s jeho kvalitou.
Prvni HD ktere jsme meli moznost zkusit bylo nahodou porno a mohu rict,
ze jako divakovi se mi vazne nelibilo pozorovat veskere detaily, ktere
ani nechci znat - mohu interpretovat jako kaz obrazu. Takze pro mne vem
horsi, ale kvalita obrazu byla zcela jiste lepsi. Jinym zpusobem si
nedokazu vysvetlit jak nekdo muze srovnavat detaily na CRT a LCD. A k
ostatnimu - to nikdo nevidel srovnavaci snimky PAL a HDTV na jedne
obrazovce vedle sebe?

Tosa