[OT] Prechod DVB-T jak to tedy je?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Říjen 15 19:44:30 CEST 2008

2008/10/15 Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta@gmail.com>:
> Jak uz jsem zminil, rodice maji bednu s DVB-T a chytaji asi 6-10 Nemeckych
> programu (Liberec), ani jeden digital Cesky a kvalita mi subjektivne prijde
> nic-moc, doma DVB-S mi pripada lepsi, ale to je na CRT, I kdyz vetsi...

Takže rodiče maj LCD televizi? Na tý to bude vždycky subjektivně
horší. Resp. možná jednou, až bude pořad (film) nahranej v HD
rozlišení, ten pak ve stejnym rozlišení vysílanej, pak HD přijímač s
HD televizi přípojenou HDMI (nebo přijímač integrovanej v televizi) a
ta televize bude mít stejný rozlišení jako ten film (aby nemusela nic
přepočítávat), tak pak ten obrázek bude subjektivně lepší nebo aspoň
stejnej jako dneska na CRT. ;-)

Pavel Kadečka.