generator funkcii (Re: jednocip, fpga, vyber z drogerie)

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Říjen 15 17:45:00 CEST 2008

> Da sa samozrejme pouzit vacsia externa pamat, nejake som hladal ale nic
> lahko dostupne a rovnako rychle som nenasiel. Ak ta napadne nieco
> staticke resp. sdram v rade 160/200MHz tak sem s tym.

Asi z drogerie nic. Tie vselijake cache a syncram sa inde ako v konkretnej drogerii bude zhanat blbo. Z toho, co je beznejsie dostupne, t.j. SDRAM by sa muselo prekladat z 2 pamati, a to je uz moloch co za to asi nestoji. Ale mozno nejaku jednu drogeriovu SDRAM by si pre pomalsie, ale extremne dlhe priebehy mohol prilepit, v tom vidim trosicka fantazie... Neviem kolko je tam volnych noh.

>Tato doska ma fungovat primarne ako generator priebehov a digitalneho
> slova. Co sa deje okolo MiniLa neviem odkedy som dal vyrobit plosaky.

Uz samotny fakt, ze sa *nieco* deje, je uspech... Vid minila.sf.net . Hardware je fajn vec a tiez bola znacna robota to dat dohromady, ale to je tak 30% roboty... Ten firmware/software, na tom to stoji a pada. A kym ten je "lahky", na rozdiel od HW; je na nom ovela, ovela viac prace co sa tyka rozsahu, a aj "udrziavacich" prac.

Co sa tyka HW, odvodit LA z FPGA s pamatou je "len" otazka oddelenia vstupov. Preto sa mi zda skoda nevyuzit to, co okolo miniLA uz existuje. Snad by sa dalo dokonca preklopit aj relevantnu cast VHDL...

Najvaznejsi problem, ktoremu celis, je zohnat spolahliveho a vykonneho softwaristu. Varujem Ta: aj ked to urcite  v dnesnej dobe znie divne a mnohi tu so mnou nebudu suhlasit, ale ver mi, ze *dotiahnuty* software je vyrazne tazsie napisat pre PC ako pre jednocip (to aby si to mohol poronat s kauzou DDS).

wek