jednocip, fpga, vyber z drogerie

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Středa Říjen 15 16:00:27 CEST 2008

vzorkovaciu teoriu pozname a plati aj v amaterskych konstrukciach, takze
problemom by som to zrovna nenazyval :-)
na vystupe - tak ako u kazdeho DA prevodnika - bude samozrejme dolno
priepustny filter. S nejakym eliptickym filtrom sa daju dosiahnut celkom
dobre vysledky, zase az tak cierno by som to nevidel. U publikovaneho
dds generatora zacala charakteristika padat okolo 120MHz, na 150MHz
(fs/2) mal -35dB a na 180MHz (zrkadlenych 120) nejakych -70dB. Pre sinus
celkom pouzitelne do ca. 40% fs.
b.