jednocip, fpga, vyber z drogerie

Tomáš Mádr madr@dcom.cz
Středa Říjen 15 15:26:42 CEST 2008

Jenom jedna prakticka poznamka - delal jsem něco podobneho, ale pouze na
prehravani z pameti a dostal jsem se k velkym problemum s aliasingem, proste
se neda jit na polovinu vzorkovaciho kmitoctu, ani na tretinu ale spis
podstatne mene. Ja jsem potreboval generovat signal v sirce +-40MHz. Nicmene
AD maji v nabidce DA prevodnik AD9776A, který ma v sobe interpolatory, takze
umi az zosminasobit vzorkovaci kmitocet (nekam k 1GHz). Chtel jsem to pouzit
v dalsi verzi spolu s doporucenym IQ smesovacem ADL5375, ale zatim neni cas.
Kazdopadne pro VF pouziti je IQ vystup skoro nutnost.
Tomas OK2MTM

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Daniel Valuch
Sent: Wednesday, October 15, 2008 1:46 PM
To: HW-news
Subject: Re: jednocip, fpga, vyber z drogerie

no nie uplne. Ma to byt arbitrary waveform generator. t.j. na pocitaci si
namalujes priebeh a ten to potom bude generovat. Okrem klasickeho sinusu,
trojuholnikov, obdlznikov a neviem coho si tam mozes nahrat lubovolne
vlastne data.
Druha cast po ktorej tuzi Tosa je zase generator digitalnej zbernice.
nahras si do pamati 16k bodov a tie sa potom prehraju v digitalnej forme na
digitalnu zbernicu.
Myslim ze uzitocny pristroj, minimalne ja v praci pouzivam dost casto.
b.