jednocip, fpga, vyber z drogerie

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Středa Říjen 15 13:45:48 CEST 2008

no nie uplne. Ma to byt arbitrary waveform generator. t.j. na pocitaci
si namalujes priebeh a ten to potom bude generovat. Okrem klasickeho
sinusu, trojuholnikov, obdlznikov a neviem coho si tam mozes nahrat
lubovolne vlastne data.
Druha cast po ktorej tuzi Tosa je zase generator digitalnej zbernice.
nahras si do pamati 16k bodov a tie sa potom prehraju v digitalnej forme
na digitalnu zbernicu.
Myslim ze uzitocny pristroj, minimalne ja v praci pouzivam dost casto.
b.