[OT] HW Kids

Vít Olmr olmr@hwg.cz
Středa Říjen 15 13:45:45 CEST 2008

Pro starostlive preposilam male vyjadreni kolegy, ktery ma HWkids.cz na starosti :)

Vazene damy a panove,
pan kolega a pritel Vit Olmr mne pozadal abych k prispel k uspokojeni Vasi neutuchající zvedavosti co a proc je www.HWkids.cz . Vzhledem k tomu, ze vetsina nasich vrstevniku se pomalu přesouvá z role deti do role rodicu a tato zivotni uloha prinasi nutnost shaneni rozličného HW pro uspokojovani potreb potomku (jsem strejda :-). Vyuzil jsem toho, ze nasimi nepostradelnymi spolupravnicemi jsou zeny a pozadal je o pomoc při reseni tohoto narocne projektu. Postupem casu jsme dosli k poznani, ze sehnat obleceni pro deti aby bylo české nebo slovenske vyroby není jen tak. A když jsme si dali tu praci tak jsme rozhodli dat o tom vedet i kamarádům a známým a www.HWkids.cz  byl na svete. Jeste si dovolim male zpřesněni, provozovatelem www.HWkids.cz je společnost HW server s.r.o. nikoli vyrobce průmyslového HW společnost HW group s.r.o.

K informaci pana Boba, po sdeleni jeho zkusenosti jsme dudlik zkusili sterilizovat dle navodu vse bylo OK (ponorili jsme jej na 5 minut do varici vody), ale po te co jsme jej vyvarili (cca 5min procházel varem) skutecne zacal vykazovat mechanicke zmeny. V navodu k pouziti je uvedeno, ze pokud dudlik vykazuje jakokoliv zmeny nebo poskozeni nemá se používat, tedy je potreba jej reklamovat. Protože lide jsou ruzni a každý si predstavuje sterilizaci jinak pro predejiti pripadnych reklamaci jsme tento produkt stahli z nabidky.

Preji Vam vsem prijemny den a tesim na Vasi navstevu na www.HWkids.cz.

Petr Lukáš
jednatel spolecnosti HW server s.r.o.

--
S pozdravem

 Vít Olmr
olmr@HW.cz

HW server: http://www.HW.cz  http://www.HW-server.com
U Pily 103/3, Tel.241 402 940 Mobil.777 232 759