[OT] Zinkovy sprej (a opravy karoserie)

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Říjen 15 13:40:54 CEST 2008

Přátelé, máte někdo zkušenosti (ať už pozitivní nebo negativní) se
zinkovým sprejem? Ne, nechystám se zejtra opravovat auto, spíš
výhledově, jen bych rád, když už se do toho (možná jednou) pustim, aby
to aspoň chvíli vydrželo. Mám sice starý auto, ale až na ten jeden
blatník (a pár dalších míst) zas tak rezavý neni ;)

Slyšel jsem, že to stejně nemá cenu opravovat, páč opravený místa do
roka až dvou vykvetou znova. Lepší výsledky jsou prej s tím zinkovým
sprejem. Když nakouknu do nějakýho webshopu, kde ty spreje prodávaj,
tak to podle popisu vypadá, že je to hotovej zázrak ;)

Předem díky za názory.

Pavel Kadečka.