Ako na "dieru" v programovej pamati?

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Středa Říjen 15 12:18:15 CEST 2008

Dňa 14. október 2008 15:56, Jan Waclawek <konfera@efton.sk> napísal/a:
> Este jeden problem, tentokrat specificky C-ckovy: co ak mam vsetky funkcie nahadzane v jednom (alebo niekolko malo) zdrojovom subore? Da sa nejako prekladac/linker prinutit aby chapal kazdu funkciu ako osobitnu sekciu? Predpokladam, ze odpoved bude "u gcc nie"; ale su na to nejake fundamentalne dovody?

Neviem, ci som neprehliadol, ci Ti niekto na toto uz neodpovedal.
Podla popisu ku GCC sa to da aspon manualne, teda, ze nazvy sekcii si
budes vymyslat a pisat sam.
http://www.ohse.de/uwe/articles/gcc-attributes.html#func-section

extern void foobar (void) __attribute__ ((section ("bar")));

     puts the function `foobar' in the `bar' section.

Snad to pojde aj v AVR-GCC, neskusal som.

miro