[OT] Prechod DVB-T jak to tedy je?

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Středa Říjen 15 11:53:51 CEST 2008

Ale jo, ja vim ze je plno lidi co je jim jedno na co koukaji. Nikomu to
neberu. Popsal jsem svuj pocit z poradu Novy a jeste k tomu v HD.
Myslite ze kdyz uvidim Novu HD (zajdu klidne do obchodu), ze padnu na
zadek a muj spatny dojem z jejich nabidky se zlepsi? Tezko.
U me jde o obsah az v prvni rade. Kdyz je obsah na h..., k cemu je mi
zlatej obal?

Martin Hanek