jednocip, fpga, vyber z drogerie

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Středa Říjen 15 10:53:02 CEST 2008

zdravim,
Tosa ma nejak vyhecoval a mozno z toho vzide dalsi uzitocny pristroj
ktory bude na publikaciu, ale osobne ho vobec nepotrebujem :-)
Uz sme to spolu preberali, ale chcel by som este pocut aj dalsie
skusenosti...
V obvode bude jedno FPGAm hladal som take ktore ma klasicke vyvody aby
si to mohol aj delnik ze sroubarny doma zapajkovat, a v TME som nasiel
Spartan3 XC3S400-4TQG144.
Ku fpga je treba konfiguracnu prom, tu ktoru pouzivame v praci som u
nich nenasiel (XCF08). Co sa da pouzit bezne z drogerie aby to bolo
lahko programovatelne, pokial mozno originalnym JTAG kablom?
Druha vec je nejaky riadiaci mikroprocesor. Jeho ulohou bude
zprostredkovat komunikaciu medzi PC a FPGA, v principe len prijat 16kW
dat z PC po seriovej linke a zapisat ich do FPGA. Co pouzit? Poziadavky
su take iste ako u predchadzajuceho - lahka dostupnost z drogerie,
programovanie bez pouzitia specialnych pripravkov (napr. po seriovej
linke), schopnost zapisovat do externej pamati udajov. Doteraz som
pouzival ADuC od analogu, Jano W. mi minuly rok ukazal radu P89V51 ktore
su tiez velmi pohodlne na pouzitie. Ono to ani nemusi byt rada 51, s tym
si uz bude musiet poradit programator :-)
Nejake postrcenie?
b.