Levne miniaturni pojistky, cim jistit?

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Středa Říjen 15 00:39:45 CEST 2008

Bezny 0805 ma povoleny vykon 0.125W to pri 10R odpovida 0.112A prezije asi
nekolikanasobne vic.
Myslim si ze to co ma odjistit odjisti - protoze se jedna typicky na vadu
vlastniho transformatoru.
Jiste ale mame i jine odpory. Jen pozor na ta mala pouzdra, aby se Vam tam
nezapalil oblouk.
Pokud chcete jistit i pretizeni, nejlepe to asi udelat na sekundarni strane,
nebo nejakym termistorem i od vlastni teploty vinuti.
Kazdopadne tato malinka traficka jsou tak mekka, ze nebezpecneho proudu na
primaru se nedosahne ani uplnym zkratem sekundaru.
Za zminku take stoji polyswitche, ale osobne nevim jak na tom jsou na sitovym
napeti.
Teda snad nejsem v tuto nocni dobu prilis zblblej.
JL