Menic 12V/3V3 - 2A

Ondřej Kozumplík kozond-konf@seznam.cz
Úterý Říjen 14 21:20:39 CEST 2008

pozor na to napeti ! Vetsina GSM modulu, co znam, ma 3,3V jako spodni
hranici pricemz pri burstech (vysilani) jsou na regulatoru znacne
poklesy napeti (zalezi na konstrukci zdroje a dalsich aspektech).
vetsinou se uvazuje +300mV jako tolerance pro ty poklesy - tudiz 3,6V.
Ledaze byste natolik veril svemu zdroji, ze to stihne tak rychle
uregulovat ;-) I tak doporucuju poradne jeste jednou precist datasheet
pripadne aplikacni doku. Jo a jinak treba mrknete na LM2596-ADJ ... sice
to neni hi-end ale necha si toho strasne moc libit. prijde mi temer
nesmrtelny :)

S pozdravem

Ondrej Kozumplik
http://www.hysteria-metal.cz