T6963

Karel Minarčík karel.minarcik@seznam.cz
Úterý Říjen 14 17:59:39 CEST 2008

V tom DS nic o zapornem napeti neni, je tam jen uvedeny trimr mezi +5V a
GND, jsem ale schvalne ten LCD rozebral a zadny menic v nem neni, jen
jeden chip na kabelu.
Pripojenim zaporneho napeti na trimr se nic nemeni, kontrast porad neni...
Takze je LCD pravdepodobne vadny, holt nakupovat na aukru se nevyplati.
Karel

Pouzivame desitky kusu PG240128 a verte tomu, ze mame vsude zaporne
napeti -15V nebo vice. Trimr je pak mezi tim zapornym napetim a +5V.
Mame tam jeste teplotni kompenzaci, protoze je pouzivame ve venkovnim
prostredi a ten kontrast s teplotou dost ujizdel.

Martin Hanek

karel.minarcik napsal(a):
 > Ano  ten MG12864A mam take a ten menic tam je, tusim ze s 7660,
 > ale u toho LCD s T6963 v datasheetu se mezi GND +5V a pin 3 pripojuje
 > jen trimr 20kohm, mam tam sice jen 10Kohm viceotackovy, ale to by
snad nemelo vadit.
 > Tady je DS  http://cec-mc.ru/comp/lcd/powertip/graf/PG12864LRU-ORA-H.PDF
 > na 7 listu je zapojeni pro kontrast. Nestudoval jsem to jeste uplne
cele, je
 > mozne, ze se to nejdrive musi sw zapnout...
 > Ten lcd je z Aukra, takze je taky možné že nefunguje.
 >
 > Karel

Zdravim
chtel bych se zeptat zkusenejsich kolegu....
Zacal jsem ozivovat zarizeni s displejem  PG12864LRU-ORA-H  jenz ma
radic  T6963, u radicu/displeju samsung KS108/7 jsem
byl zvykly na to, ze kdyz jsem menil napeti pro kontrast, tak displej
tmavl/zesvetloval i v pripade aniz jsem mel spusteny program
nebo pripojen k MCU.  U T6963 se to vsak nedeje, na vstup 3 - kontrast
mam pripojen bezec trimru 10k, pricemz je trimr zapojen mezi +5V a GND,
otacenim trimru se nic nemeni, displej je bez jakehokoliv kontrastu. Mam
dva LCD a oba se chovaji stejne.
Jedna se o vadu, nebo jsem neco zanedbal?
Diky Karel