Ako na "dieru" v programovej pamati?

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Říjen 14 14:59:34 CEST 2008

Mno, ano; toto je z tych drevorubacskych rieseni.

Toto ked urobim u hotoveho programu, tak je to koser - proste najdem miesto kde ten "org" dat tak, aby vsetky funkcie "pred orgom" sa zmestili pod tu vyhradenu oblast a hotovo.

Ale ked budem neskor do toho programu dopisovat, tak sa mi moze stat, ze sa mi niektora z tych funkcii ci dat "pred orgom" nafukne tak, ze mi to zasiahne do tej vyhradenej oblasti. To znamena, ze si to musim jednak strazit, druhak ak sa to stane, musim vediet ten org presunut. Veci sa komplikuju tym, ze to nemusim byt ja, co to bude v buducnosti modifikovat; resp. to cele mozem dovtedy zabudnut.

Preto som myslel, ci niekto nevie nejaku fintu, ktora to zautomatizuje, podla moznosti s minimalnou robotou pri tom "deleni" a so ziadnou robotou neskor.

Dakujem

wek