Ako na "dieru" v programovej pamati?

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Úterý Říjen 14 14:41:49 CEST 2008

Pouzit asembler. Na tohle neni Cecko stavene, stejne jako na praci s bity. Na PIC18STD jsem to obesel deklaraci pole na pevne adrese ve FLASH.
Michal Gregor

  ----- Original Message -----
  From: Jan Waclawek
  To: HW-news
  Sent: Tuesday, October 14, 2008 2:35 PM
  Subject: Ako na "dieru" v programovej pamati?

  Vyskytol sa mi taky problem: v programe pre jednocip potrebujem "vyrobit" "dieru" v programovej pamati na nejakom konkretnom mieste a nejakych konkretnych rozmerov (viac-menej v strede obsadenej pamati), t.j. aby program "obtiekol" nejaku pevne danu oblast pamati.

  Je vlastne takmer lahostajne, o aky jednocip a programovaci jazyk ide; ale keby to niekto chcel silou-mocou vediet, ide o AVR a gcc (takmer som napisal WinAVR... ;-) )

  Riesil uz niekto nieco podobne, resp. napada niekoho nejake elegantnejsie nez drevorubacske riesenie?

  wek