feritova pamat

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Úterý Říjen 14 14:08:38 CEST 2008

Pokial sa pamatam na vysvetlenie zo skoly, tak "random" je chapany ako
"lubovolnym smerom" (citanie/zapis) s dovetkom, ze sa jedna o pristupy
pri rovnakych prevadzkovych podmienkach. Pri ROM, EPROM, EEPROM apod.
je styl zapisu a citania odlisny prave v tych podmienkach - pre zapis
treba masku, alebo high Vpp (predtym vymazat UV svetlom), alebo po
zapise treba cakat apod. Napr. taka FRAM ma v nazve RAM, lebo rovnake
podmienky citania a zapisu splna, hoci si data pamata aj po odpojeni
podobne ako ROM a spol.

Filozoficka otazka na zaver: maskou programovatelna ROM nie je RWM,
ale co EPROM, EEPROM?

miro