Relatkova pamat

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Říjen 14 13:45:41 CEST 2008

Aha, dakujem; beriem diplom z ruk exekutora a odkladam ho spat do obalu... ;-)

(mimochodom, mam jeden diplom a dva obaly... na promociach som dostal prazdny a diplom aj s obalom som dostal dodatocne... organizacne problemy... ;-) )

Mimochodom, tie feritove v tej charakteristike ze sa maju destrukcne citanie maju ekvivalent vo FERAM (Ramtron).

wek