feritova pamat

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Říjen 14 12:41:45 CEST 2008

Nám tuhle "rohožku" ukazoval učitel na SPŠ, blahé paměti. Tím chci
říct, že jinak bych ji taky neznal. Možná že Švýcařii před 50 rokama
používali jiný technologie než východní Evropa. A nebo prostě tamní
průmyslovky starý krámy vyhazujou a studenty učej jen nový věci, který
se jim budou (možná někdy) hodit.

Tak mě napadá, když o tom ty inženýři ještě neslyšeli, to moh bejt
dobrej fór, hodit jim to na stůl se slovy "tohle budeme od teďka
používat, naučte se s tim zacházet" ;-)

Pavel Kadečka.