feritova pamat

Jan Kral kral@fortech.cz
Úterý Říjen 14 11:51:39 CEST 2008

Mozna by se mohlo pro mladsi rocniky, kteří hledaji jen nove informace, rict, ze prectenim informace z takove pameti doslo soucasne k jejimu smazani a proto musely obvody zajistit jeji opetovne zapsani zpet, tim to mohlo byt o dost slozitejsi.
Jinak jsou tyto pameti skutecne krasne jak na oko, tak funkci. Měli jsme na fakulte pocitac, jehož datova a programova pamet byla feritova a slo napsat program tak, ze při vypadku napajeni a po jeho obnove pokracoval tam kde byl predtim.

S pozdravem JK