vybojka do projektoru

Radek Benedikt benedikt@login.cz
Úterý Říjen 14 10:50:35 CEST 2008

Duhovy efekt ?
Tipnul bych to na jednocipove DLTcko, pouzivane u nejlevnejsich projektoru.
Pro neznale, je to technologii integrovanych obvodu vyrobena matice zrcatek,
a u jednocipoveho se na tyto naklapeci zrcatka sviti přes rotujici kotoucek
rozdleny na 4 casti 3 bareve filtry a bilou. Vznika tak dost neprijemny
stroboskopicky barvoefekt a namahani zraku neni také diky "blikani" zrovna
male. Vetsi 4cipovy DLT projektor je o necem jinem.
Z malych jedine LCD projektor, pravda papirove ma o něco horsi podani barev
nez DLTcka, ale zrakove je to pohoda, obraz je staticky. Mel jsem moznost
byt na prednasce, kde byl mix těchto projektoru a na DLTcko se chvili divat
je o (*censored*).

Radek (benedikt@lphard.cz)