Nevyhazujte LED ani cuprextit

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Pondělí Říjen 13 21:20:09 CEST 2008

Co se tyce kuprextitu, byl jsem vyzvednout desky v Printedu a na dvore meli
asi tunu odrezku v kontejneru, uz jsem vahal, jestli si rict, jestli si muzu
metrak hodit do kufru ale prislo mi to blby ;-) Tak mozna tady nebo I jini
vyrobci toho musi mit mraky...

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jaroslav Lukesh
Sent: Monday, October 13, 2008 7:34 PM
To: HW-news
Subject: Re: Nevyhazujte LED ani cuprextit

Tak do měsíce, aby se to stihlo dodělat před vánocema. Ten cuprex dřív,
chtěl bych aby se naučili na něm pájet a pak půjdou na normální plošňák,
doma mám jenom cuprexkart a to se někdy odlepuje i mně. Z Drnholce nejsu,
ale děti tam chodí do školy, protože u nás jsou učitelky feminofašistky,
vyhrožovali nám sociálkou, právníkama, tak jsme jim podstatně zredukovali
školu (starosta na mě byl v noci řvát že mu chci zrušit školu, když se
dozvěděl, že dáváme děcka jinam, holt si měli uvědomit dřív, kdo jim to tu
drží školu nad vodou). Je tam skvělý ředitel, už chápu pocity emigrantů,
zažil jsem ho taky.