Pohyblive obrazky v clanku (OT?)

Lubos Medovarsky lubos.medovarsky@accelera-networks.com
Pondělí Říjen 13 19:42:26 CEST 2008

Zdravim,

spravne som pochopil problematike vlozenia prehravaca,
ze ide o HTML EMBED alebo OBJECT znacku?

V tom pripade by mal byt prehravac, ktory sa v okienku
zobrazi ten prehravac, ktory je prednastaveny v systeme
a je nejakym sposobom asociovany s danym typom videa.

Podla mna sa takato asociacia neda u klientov "vynutit".

Mna je jedina moznost, ako otvorit video v inom nez
predvolenom prehravaci nechat video priamo na stiahnutie,
opat podla preferencii navstevnikovho prehliadaca.

Lubos