feritova pamat

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Říjen 13 17:57:06 CEST 2008

Úhlopříčně? Na těch fotkách od Balua vidim jeden drát svisle a pak dva
napříč - takže trošku komplikace, ale nijak tragická. Pracovní pomůcky
jako lupa atd. se používaj v mnoha odvětvích i dneska, například
mobily jsou docela titěrný a taky se najdou lidi, co jsou schopný se v
tom vrtat a opravovat to na úrovni výměny součástek ;)

Pavel Kadečka.