ranna sou FUNradia a CERN

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Neděle Říjen 12 22:26:23 CEST 2008

Většinou nesnáším pravidelné zvuky a kupodivu žádné rádio neposloucháme doma
nikdo, ani internetové. Jen na půdě by se nějaké rádio našlo, ale i tak to
jsou už jen vykuchané trosky na součástky. Co si někdy pustím, když je doma
moc rambajz, tak do šeredných studiových "hluchátek" AKG co měli v bazaru za
50 (stačila mírná oprava a jsou OK), si dám nějaký pěkný gregoriánský
chorál, nebo něco jako Marco Frisina, no a když nic z toho nemůžu najít
(pořád tomu někdo mění souřadnice), tak Rondo Veneciano, to manželka nerada
tak ho vždycky najdu. Problém ale je že pak neslyším, když mi volají z
práce. A jinak z beden většinou jede jen MIDI, nebo si děcka pouští staré
desky.

Taková kuriozní příhoda, nastoupil jsem do práce, kde šéf měl perfektní
audio vybavení, rozvody 100V v poměrně kvalitních dřevěných bedýnkách po
celé firmě, zásobené ze 100 CD-changeru, no prostě furt tam něco hrálo. No a
já, takový zpátečnický živel, vždycky, když jsem někam přišel, tak jsem
stáhl hlasitost na minimum, až se to nakonec celá firma odnaučila a teď,
ikdyž už hodně let dělám doma, CD-changer nečinně odpočívá a na firmě je
ticho :-D

No když už jsme u toho, hodně mě překvapila zvuková kvalita nejlevnější
mp3ky co jsem kdy viděl, tedy když to hraje přes něco jiného, než jsou ty
dodané špunty.

Jo a našel jsem podobný ˇxeft jako DX - kaidomain.com - něco stejné, něco
jiné a většinou tam mají vyšší ceny, ale u něčeho i poloviční. Ten jejich
web je ale hnus, najít tam něco je děs. Taky mají horší return policy, ale
vybrakovaný DX, jako jsou tygří ceny, to tedy není. Zajímavé je ale to
autíčko free shipping, je stejné jako u DX.