Nevyhazujte LED ani cuprextit

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Neděle Říjen 12 21:49:37 CEST 2008

Dobrý den,

pokud byste někdo vyhazoval třeba olovnaté přebytky různých LED diod (klidně
i těch málosvítivých tesláckých, mohou být i větší SMD, ale aby se k nim
daly připájet drátky) a odřezky cuprextitu, byl bych vám moc vděčen. Poslat
to můžete na adresu

ZŠ a MŠ Drnholec
Svatoplukova 277/2
Drnholec
691 83

A taky to můžete dát do účetnictví.

IČ: 70282790
DIČ: CZ70282790

A někde tam prosím napište že to je pro kroužek elektro. Udělal jsem si doma
malou inventuru a zjistil jsem, že je to bída i na komorní záležitost pro 4,
ale chtějí už i další, no uvidíme kdo příště nakonec ještě přijde. Ostatního
máme zatím dostatek díky panu Galuszkovi a elektroodpadů z firmy, jen ty
ledky a kousky cuprexu, ať mají ještě něco i na hraní domů.

Dejte prosím vědět, že jste něco nachystali, ať tam nejsou zavaleni.

Děkuji, J. Lukeš