ranna sou FUNradia a CERN

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Neděle Říjen 12 21:42:50 CEST 2008

No p. Vicek jej nijak moc nechvalil, spise mam pocit, ze vylucovaci
metodou mu zbyl Radiozurnal. Asi jako me. Protoze ty rozjuchany radia.
kde se probira ktera sereblita s kym chrape a s kym ne, fakt nemusim.
Hudebne sice strasny, Vybornou taky nemusim, ale lepsi se (subjektivni
pocit) a schema se uz ustalilo.

Posloucham treba Beat kvuli muzice. Pres den ovsem take neni nic moc.
Takovy "rockovy mainstream". Bohuzel zpravy jsou slabe, ale co bych na
komercni stanici chtel, ze?

Co poslouchate vy? Myslim radio.

MH