ranna sou FUNradia a CERN

Richard Balogh balogh@elf.stuba.sk
Neděle Říjen 12 21:06:36 CEST 2008

> Mam stejny pocit. Co me na tom udivovalo bylo totalni diletanstvi tech
> moderatoru. Nechapu, jak si mohou dovolit, kdyz maji pomerne vzacneho hosta,

Mna mrzi, ako sa za posledne roky radio prepadlo urovnou az niekam do suterenu.
Na strednej skole aj na vyske som radio casto pocuval, mal som oblubenu relaciu
napr. "3x60 a to stereo" a tam boli rozhovory s hostami casto aj na hodinu. Dnes
ked vas aj pozvu na rozhovor (sam som mal tu pochybnu cest), tak sa nemate sancu
dostat k jadru problemu, pretoze po minute treba rozhovor prerusit ("je tu cas na
pesnicku"), moderator nema obvykle ani sajnu o co ide, je totalne nepripraveny
("pozrite ake fasa rifle som kupil v Kenvele"), potrebuje len v programe odfajknut
hosta a ide sa dalej. Nie je to len v radiach, ktore som uplne prestal pocuvat,
pretoze namiesto profesionalne pripravenej relacie je tam len hykanie a somariny
moderatorov (uz ani medzi kamosmi sa pubertaci tak nerozpravaju).
Podobne je to v telke, chvilu som pozeraval Pod lampou, ale to uz skoncilo.

Pytal som sa na to vela ludi, vraj ludia ako ja, co vydrzia sledovat nieco viac
ako 5 minut su ABSOLUTNA mensina. Vysiela sa pre cielovu skupinu (nech uz to
znamena cokolvek) a my sme nezaujimavi.

Podla mna media totalne rezignovali na akekolvek vzdelavanie a pozdvihavanie
spolocnosti. Som z toho smutny, ale nevidim moznost, ze by sa nieco zmenilo.
Na druhej strane, telku nemame uz 7 rokov a neviem si ani predstavit, kde by
som na nu teraz vzal cas... A to radio uz nejako tiez nechyba.

Richard Balogh