DNS - CNAME jako alias pro reverzni zaznam

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pátek Říjen 10 17:51:07 CEST 2008

Stanislav Šmejkal napsal(a):
> Ja bych to videl pomerne jednodusse. Mate binec v DNS zaznamech. Propste mate
> spatne nasmerovany zaznam vicek-radek.nonstoponline.com, ten by mel vest na vasi
> adresu 92.62.226.32

No on mozna spravne vede na ten rewritelibuska..., ale ten by jej mel
prelozit na vnitrni IP meho serveru. Verejna IP je zde provedena jen
virtualne - server ma pridelenou vnitrni adresu uvnitr site providera a
vnejsi odkazy na verejnou IP se prekladaji dovnitr.

, ne jako CName na rewritelibuska.starnet.cz. Zaridit to musi
> provider, chyba je u nej.

Jdu mu to omlatit o hlavu.

> Co si udelate se zaznamy domey jakjevenku.info je vase starost. Pokud je pomoci
> A nasmerujete na svoji IP adresu, nejste zavisly na rozmarech poskytovatele,
> ohrozuje vas pouze zmena IP adresy. Pokud si je nasmerujete jako CName na neco
> jineho, jste zavisly i na vsech zmenach toho jineho.

Jasne s tim pocitam.

> Jeste jedna vec k A a CName. Nektere sluzby, napriklad dorucovani mailu "nemaji
> rady" CName. Respektive existuje hodne spravcu serveru, kteri se zdrahaji
> dorucovat na CName zaznamy, pripadne na zaznamy bez spravneho reverzu.

Ano to jsem si uz nastudoval.

Dekuji za potvrzeni, ze mam kretena providera. :-(

Radek Vicek