Termostat

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Pátek Říjen 10 17:22:57 CEST 2008

Tohle jsem už taky řešil. Zákazník si ztěžoval, že můj regulátor nepřinesl
kýženou úsporu. Když jsem si prohlédl záznamy, bylo jasné, že se tam hodně
větrá (teplota začala klesat, výkon rostl až na max, teplota klesala dál. Na
konci prac. doby zas teplota vzrostla na nastavenou hodnotu a výkon klesl
pod 25 %).

Pomohla úprava firmware: Když topení zjistí, že poklesla teplota a nejde jí
dorovnat, tak to vzdá a vypne se. Potom čeká, dokud teplota nevzroste.
Zákazník říkal, že mu pak pořád volali, že topení nefunguje. On opakoval, že
si mají zavřít okno. Po několika dnech přestali volat:-)

PH

From: "Jaroslav Lukesh" <lukesh@seznam.cz>
Otevřou si okno a termostat nepomůže. To manželka dělá taky - otevře okno a
nechá kamna puštěná aby nebyla zima, ty se samozřejmě rozjedou naplno.
Některým yntelygentoom fyziku člověk prostě nevysvětlí, řekla jí to její
máti tak je to pravda. Ještěže ten plyn se dá přiškrtit na trubce, takže
kamna jedou max na třetinu-čtvrtinu výkonu, jinak jsme měli spotřebu o 5000
větší.