OT: TotalCommander

Dawid Ferenczy ferenczy@volny.cz
Pátek Říjen 10 16:46:53 CEST 2008

Puvodni zprava "Re: OT: TotalCommander" od "JD (hw-list@list.hw.cz)" z
26. září 2008, 0:08:33,
msgid:200809260008.34046.jirkonf@seznam.cz (2240 bajtu):

J> Zdravim,

J> nahodou  nevi  nekdo  jak  se zbavit failovani FTP klienta v tomhle
J> programu?  De o to, ze temer pokazde co pouzivam FTP v TC na prenos
J> vetsiho  baliku  dat  (>1G), tak driv nebo pozdeji dostnu cosi jako
J> "Prenos  selhal,  pokracovat  v  cinnosti?  Ano  /Ne".  Doposud sem
J> neprisel  na rozdil ano a ne, nikdy to nepokracuje. Projevuje se na
J> vsech  me  dopstupnych  PC  proti  vsem  FTP  serverum, dokoce i na
J> lokalni  siti,  kde  mi  bezi proftpd na linuxu (100Mbit LAN). Moje
J> trpelivost  pretekla asi pri 5tem pokusu o nakopirovani 30GB dat do
> [...]

Take  me  to  trapi,  lec jsem na pricinu neprisel (zkousel jsem ruzne
konfigurace   pripojeni).  Problem  se  projevuje  hlavne  pri  vetsim
mnozstvi souboru (napr. kopirovani webovych aplikaci na server - velka
spousta  malinkych  souboru).  Nejhorsi  opravdu  je,  ze  pri  kazdem
"spadnuti" tam zustane nekompletni soubor nebo chybi uplne.

--
 Dawid Ferenczy
 http://ferenczy.coex.cz