RE: HW server a xichtovník

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Říjen 10 11:21:20 CEST 2008

No ale ved prave TOTO je ta pointa: ak Vam ti ludia stoja za to ich spoznat, tak si prehadzete priority tak, aby to s tym casom vyslo.

Na vlanajsiu hw-listovicu v Senci sa povodne slubili 3 ludia a bolo nas tam zo 8... Mlynarcikovci si proste v ten den poobede povedali ze idu, sadli do auta a odtocili tych 100km tam aj naspat...

Navyse ja to virtualne pivo nejako nemusim.

wek