HW server a xichtovník

Pátek Říjen 10 10:50:42 CEST 2008

Zdravíčko kolegové.
Včera jsem se na Baluově přednášce trapně rozhlížel po auditoriu a marně tipoval, kdo z přítomných je z HW konfery a kdo ne. Vzápětí jsem se zviditelnil coby urychlovač protonu, takže já jsem karty odkryl aspoň částečně. Nicméně mám takový nápad (ne původní ale rád bych ho uvedl v život):
Nebylo by možno na HW server umístit "xichtovník" čili fotogalerii portrétů lidí zde konferujících ? Skutečně bych velmi rád viděl, jak vypadáte, kolegové. Já vím že někteří z vás mají své vlastní stránky, kde se dá podobizna najít. Ale přesto si myslím že by se dala zřídit na HW serveru stránka kde bychom (dobrovolně) umístili své foto - nejlépe asi v prostředí HW charakteristickém, čili ve své dílně, ham-shacku, ham-pejzku či jak to názýváme.
Pane Olmr, šlo by to ?

Zdravím

Ing. Ladislav Kručinský