Baluova prednaska

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Říjen 10 10:34:53 CEST 2008

U nas ich nahodou bolo pomerne dost. Rocnik zacal s 5/odbor (na asi 120 ludi), po revolucii tie dve Kubanky odisli a dalsie dve zdrhly na iny odbor (ale skolu tusim obe skoncili), a potom nam pribudla zasa kolegyna co bola medzicasom na materskej, takze sme koncili v pomere asi 80:2.

Za celu moju "karieru" na skole som zazil niekolko dievcat, ktore vobec nezakryvali, ze sa prisli vydat... :-P

wek