OT: WinXP - kopie nastaven

Jozo svk421@zoznam.sk
Pátek Říjen 10 07:30:30 CEST 2008

> Mate nekdo vyzkouseny SW pro zalohovani kompletni instalace XP na DVD?
>
> Zkusil jsem Acronis, ale ten ma nejake omezeni, ze umi ze zalohy
> nabootovat a obnovit jedine cely HD, nikoliv jen partition.
> Ease Us Disk Copy je free a umi zalohovat samotnou partition, ale ne na DVD.

Pouzivam DriveImage povodne od PowerQuest, teraz uz tusim Symantec. Ale
priamo na dvd zalohy nerobim. Skusal som to len raz - vtedy este w98 na
cd. Nedala sa nastavit rychlost palenia a palilo to maximalkou. Mozno v
novsich verziach to nastavit ide, ale ak nie, k rychlo vypalenej zalohe
by som nemal doveru.

Ak nepoznate, existuje napr. Hiren'sBootCD, co je bootovacie cd s
roznymi uzitocnymi utilitami na spravu systemu. Je tam zo 5 aj na
vytvaranie image, tak sa da vyskusat, ktory vyhovuje.

j.