Reklamace - ostoupeni od smlouvy

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Čtvrtek Říjen 9 23:06:57 CEST 2008

Ne ten objektiv je na tomhle tele odzkousenej - melo by to ostrit dobre.
  Objektivem to take neni - kolegovo objektiv (stejny) jemu na jeho
fotaku (nizsi model) ostri dobre a na mem blbe a muj objektiv je uplne
stejny - blbne to jen u me na tele. I u kolegu se stejnym telem to
chodi. Jinak ta zavada se na netu objevuje u tehlech fotaku dost casto -
resi to jedine servis a serizeni cidel autofokusu.

Jak jsem psal - nejde mi o to na tom vydelat a stejne jsem skoro
rozhodly to nechat seridit protoze pak budu mit jistotu ze to je dobre.

Jinak s tim rucnim ostrenim - pravda to je da se - ale je to asi stejne
asi jako byste si koupil noveho mercedesa a zapomeli by vam dat do
prevodovky kvalty od jednicky nahoru. Taky se to da, ale neni to ono. :-(

Radek Vicek