TME

Jan Blatniak 20n60a@gmail.com
Čtvrtek Říjen 9 23:29:18 CEST 2008

Peter Bellay wrote:
> V pondeli vecer? Tak to je divne, to uz bys mel mit doma. Ja
> objednaval vcera rano a dnes mi zbozi prislo, protoze pondeli, streda
> a patek jsou odesilaci dny tento tyden.
>
> Neprisel ti nahodou mail, ze ti web smazal kosik, misto potvrzeni
> objednavky?
> Petr Zahradnik, pocitacovy expert
>
> praveze nie, prisiel mi mail so subj. Confirmation Of Purchase Order, je v
> nom moja objednavka s nadpisom Order confirmation. Na ich webe mam v
> nezrealizovanych objednavkach moju objednavku, status tovaru je tovar
> [...]
Zdravim,
zalezi v akej skupine zakaznikov sa nachadzate, ci predplatba alebo
faktura, inak ak sa to nehybe
zavolajte do TME p. Pietruszewskemu (hovori po slovensky)  pripadne
slovenskemu reprezentantovi komunikacia je absolutne bezproblemova,
Na Slovensko  mi raz sla objednavka cez Madarsku pobocku GLS kde to
zostalo pocas vikendu  podla tracku .. zasielky sem  chodia dlhsie ako do cz
Registracne udaje zmenite najskor kontaktovanim exportneho oddelenia...

JB