TME

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Čtvrtek Říjen 9 22:25:54 CEST 2008

Nevim jestli to pomuze, ale me prisly bezprostredne po sobe 2 maily, asi
stejne, s potvrzenim objednavky - az jsem znejistel, jestli to neposlou
2x...
Maji v tom Polsti soudruzi asi trochu bordel, ale jinak skvely e-shop ;-)
Zbozi jsem obednal ve ct a prislo v ut, takze je to asi ruzne.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Peter Bellay
Sent: Thursday, October 09, 2008 10:09 PM
To: HW-news
Subject: Re: TME

Vyskusam,
Peto

----- Original Message -----
From: "milan" <milan@bastl.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, October 09, 2008 9:23 PM

Na Slovensku to fungovalo trochu cudne.

Kedysi nebolo ziadne tlacitko na odoslanie objednavky - po naklikani
objednavky bolo treba poslat mail, ze to co som naklikal naozaj chcem
(volalo sa to "konaktovat exportne oddelenie")

Teraz je tam to tlacitko, ale zda sa, ze je ten mail treba poslat. Robim
to tak, ze odpoviem na ten mail co mi pride, ze objednavku potvrdzujem a
ziadam o zaslanie tovaru. Tiez som prvykrat cakal ako blbec niekolko dni

Aspon pred dvomi mesiacmi to takto fungovalo ... uz nejaky cas som tam
nic neobjednaval ...

Milan