LCR meter

Jan Blatniak 20n60a@gmail.com
Čtvrtek Říjen 9 20:46:48 CEST 2008

RV wrote:
> No on papir snese ledacos a pokud panuji pochybnosti i o tom v jakem
> rozsahu meri R tak bych byl na pochybach zda se lze na to spolehat.
> Jedine co je videt na prvni pohled je vetsi pocet mist na displeji.
> Ctyrvodicove mereni je fajn, ale jsem presvedcen ze v realu jej pouziju
> jen parkrat (to je ale jen moje domenka), protoze budu potrebovat merit
>   jen orientacne.
> Co se tyka baterii tak bych byl veeeelmi opatrny. Zalezi co tam je za
> baterie - pokud NiXX tak se bude samovybijet a budete se porad starat
> [...]
Zdravim,
Za dobu co ho mam by som to zhrnul
-co sa tyka odporov da sa odmerat 30mOhm - 10MOhm,  30mOhm by odpovedalo
kontrolovane  aj na mostiku tusim to bol  HP34xxx
-ako tu bolo spominane mera relativne rychlo,  L C   meram sporadicky
- na 4 des miesta mera pri malych odporoch,
-dodava sa k tomu adapter s asi HK/Uk vidlicou takze do nasej zasuvky to
nedate - doslo k uprave :) kupene v ebay
- bateria (neviem aka tam je - neotvaral som to ) vydrzi realtivne dlho
niekolko tyz pri obcasnom merani, da sa nastavit power off time
-nemam ale obcas by sa hodila pinzeta na meranie smd

JB