Poskozena USB FLASH

Marcel Conka marcelconka@netkosice.sk
Čtvrtek Říjen 9 18:08:40 CEST 2008

Bez "bezpecneho odobrania" po flashke moze sahat aj antivirovy program.
Po tom co mi niekolko krat zmizli data na Flashke uz vzdy pouzivam "bezpecne
odobranie" a zatial je klud.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Zdenek
Sent: Thursday, October 09, 2008 5:43 PM
To: HW-news
Subject: Re: Poskozena USB FLASH

Otazka je, co je nespravne a spravne pouzivani. Jak uz nekdo uvedl,
defaul nastaveni v Zasadach je "Rychle odebrani" a je tam primo napsano,
ze neni potreba "Safe remove". Pokud navic vypnu PC nekolik sekund po
doblikani LED, melo by byt vse v poradku. Nejak porad nevim, co by Safe
remove mohlo pro bezpecne odpojeni udelat vic nez pri vypnuti PC. Oboji
vyprazdni cache PC a pokud safe remove umi vyprazdnit i cache flash, pak
neni duvod, aby ji nevyprazdnil i shutdown.

Zdenek

Jan Waclawek napsal(a):

> Este stale nebolo uvedene, preco by to malo byt nespolahlive.
>
> Podla mna si pletiete dojmy s pojmami, t.j. inherentnu spolahlivost ci
nespolahlivost s probloemami sposobenymi nespravnym pouzivanim.