LCR meter

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Říjen 9 14:01:26 CEST 2008

Souhlas, i kdyz podle grafu k te http://www.gpbatteries.com/pic/GP17R8H.pdf,
bych to pro 40mA videl spise na max 5 hodin mereni.
Adaptery neresim, mam prechodku k lab. zdroj prave protoze adaptery
zpravidla nemuzu najit, kolikrat nemohu najit ani ten merak natoz adapter
:-).
Puvodne jsem uvazoval o stolnim meraku, z duvodu snazsiho nalezeni
(zpravidla staci znat priblizne vrstvu v ktere se merak nachází), napajeni
ze site, lepsi citelnosti displeje, ale stolni LCR metry jsou zpravidla pro
me pouziti zbytecne presne a hlavne ukrutne drahe.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Petr Zahradnik
Sent: Thursday, October 09, 2008 1:30 PM
To: HW-news
Subject: Re: LCR meter

Puvodni zprava ze dne 9.10.2008 od Pavel Novotny:

http://cz.farnell.com/jsp/displayProduct.jsp?sku=206477&CMP=KNC-GCZ-FCZ-GEN-
> SKU-OTH o ktere jsem kdesi cetl , ze ma snizene samovybijeni a po
> 6mesicich skladovani by mela mit 80%, nicmene zadne zkusensoti s
> temito bateriemi nemam.

Tomu bych moc neveril.

> V kazdme pripade nic nebrani baterii nahradit jinou. Osobne moznost
> pouzit adapter a dobijeci baterii hodnotim spise kladne, LCR mustek
> precijen ma vyssi energeticke naroky a odber 40mA neni az tak malo.

To je 13-14 hodin kontinualniho mereni na jednu beznou nenabijeci 9V
baterii. To je docela dost. Desitky tisic zmerenych kondenzatoru.

Pokud to budes mit neustale na stole (k cemuz se ovsem hodi spis
stolni provedeni nez rucni provedeni) a budes porad merit, pak ma
adapter vyznam. Kdyz to ale vytahnes jednou tydne, aby sis zmeril
ctyri kondenzatory, tak ten adapter stejne pouzivat nebudes. Nekam ho
schovas a uz ho stejne nenajdes.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem