LCR meter

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Říjen 9 13:49:04 CEST 2008

Puvodni zprava ze dne 9.10.2008 od Marek Sembol:

> Docela tomu Petre ver. Mam obdobne baterie (sanyo eneloop) a funguje
> prekvapive dobre. Nemam sice exaktni mereni, ale po 3 mesicich
> skladovani jsem s ni nafotil stejne fotek, jako bezne nafotim (s
> jinymi NiHM stejne kapacity) ihned po nabiti. Ale ta 'normalni NiHM'
> mi bezne po mesici ani nezapne fotak. Prodavaji je dokonce jako
> nabite (takze ihned po zakoupeni je ji mozno pouzivat jako by to byl
> normalni clanek.

Ja mam take docela velkou hromadku podobnych akumulatoru, konkretne
tech svetle zelenych GP ReCyko+, i ty jsou pri zakoupeni uz nabite,
ale je fakt, ze jsem s nimi zatim nejake velke testy nedelal. Jen je
normalne pouzivam. Mozna by nebylo od veci ta mereni udelat.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz