LCR meter

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Čtvrtek Říjen 9 13:41:58 CEST 2008

2008/10/9 Petr Zahradnik <clexpert@clexpert.cz>:
> Puvodni zprava ze dne 9.10.2008 od Pavel Novotny:

> Tomu bych moc neveril.

Docela tomu Petre ver. Mam obdobne baterie (sanyo eneloop) a funguje
prekvapive dobre. Nemam sice exaktni mereni, ale po 3 mesicich
skladovani jsem s ni nafotil stejne fotek, jako bezne nafotim (s
jinymi NiHM stejne kapacity) ihned po nabiti. Ale ta 'normalni NiHM'
mi bezne po mesici ani nezapne fotak. Prodavaji je dokonce jako nabite
(takze ihned po zakoupeni je ji mozno pouzivat jako by to byl normalni
clanek.
Marek