LCR meter

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Říjen 9 13:29:37 CEST 2008

Puvodni zprava ze dne 9.10.2008 od Pavel Novotny:

> Poud jde o baterii tak je tam NiMH GP17R8H
> http://cz.farnell.com/jsp/displayProduct.jsp?sku=206477&CMP=KNC-GCZ-FCZ-GEN-
> SKU-OTH o ktere jsem kdesi cetl , ze ma snizene samovybijeni a po
> 6mesicich skladovani by mela mit 80%, nicmene zadne zkusensoti s
> temito bateriemi nemam.

Tomu bych moc neveril.

> V kazdme pripade nic nebrani baterii nahradit jinou. Osobne moznost
> pouzit adapter a dobijeci baterii hodnotim spise kladne, LCR mustek
> precijen ma vyssi energeticke naroky a odber 40mA neni az tak malo.

To je 13-14 hodin kontinualniho mereni na jednu beznou nenabijeci 9V
baterii. To je docela dost. Desitky tisic zmerenych kondenzatoru.

Pokud to budes mit neustale na stole (k cemuz se ovsem hodi spis
stolni provedeni nez rucni provedeni) a budes porad merit, pak ma
adapter vyznam. Kdyz to ale vytahnes jednou tydne, aby sis zmeril
ctyri kondenzatory, tak ten adapter stejne pouzivat nebudes. Nekam ho
schovas a uz ho stejne nenajdes.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem