LCR meter

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Říjen 9 13:03:02 CEST 2008

Jeste jsem zapomel TH2821A je oproti Chy-41R 3x rychlejsi 3 vs 1 mereni za
1s.

Je pravda, ze papir snese hodne, nicme z toho co jsem zatím zjistil tak
Tonghui Electronic nejsou zadni bastliri, ale docela seriozni vyrobce, ktery
nariklad v oblasti LCR mustku produkuje kalibracni 6mistne meraky s
presnosti 0.1%. V oblasti multimetru produkuje 6.5mistne meraky s presnsosti
0.0035%, resolution 1µV DCV (mimochodem inspirovane 34401A od Agilentu)
Poud jde o baterii tak je tam NiMH GP17R8H
http://cz.farnell.com/jsp/displayProduct.jsp?sku=206477&CMP=KNC-GCZ-FCZ-GEN-
SKU-OTH o ktere jsem kdesi cetl , ze ma snizene samovybijeni a po 6mesicich
skladovani by mela mit 80%, nicmene zadne zkusensoti s temito bateriemi
nemam. V kazdme pripade nic nebrani baterii nahradit jinou.
Osobne moznost pouzit adapter a dobijeci baterii hodnotim spise kladne, LCR
mustek precijen ma vyssi energeticke naroky a odber 40mA neni az tak malo.

Nicmene sam take porad vaham mezi Chy-41R a TH2821A :-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of RV
Sent: Thursday, October 09, 2008 12:24 PM
To: HW-news
Subject: Re: LCR meter

No on papir snese ledacos a pokud panuji pochybnosti i o tom v jakem
rozsahu meri R tak bych byl na pochybach zda se lze na to spolehat.
Jedine co je videt na prvni pohled je vetsi pocet mist na displeji.
Ctyrvodicove mereni je fajn, ale jsem presvedcen ze v realu jej pouziju
jen parkrat (to je ale jen moje domenka), protoze budu potrebovat merit
  jen orientacne.
Co se tyka baterii tak bych byl veeeelmi opatrny. Zalezi co tam je za
baterie - pokud NiXX tak se bude samovybijet a budete se porad starat
zda to je nabite kdyz to potrebujete pouzit. A pokud tam budou LiXX tak
to bude na provoz fajn, ALE zalezi zda tam nebude njaky atyp baterie a
za dva roky ji nepujde sehnat.

Radek Vicek

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 3505 (20081008)

http://www.eset.cz